onsdag 1. desember 2010

Ny kjøkkenvifte på plass (helgen 26-27 november)

Kjempeinnsats i helgen, ja ny kjøkkenvifte ble montert.

Å finne en kjøkkenvifte som jeg likte,
passet best på hytta og som var praktisk,
var vanskeligere å finne enn jeg trudde.

Til slutt falt valget på kjøkkenviften
TWIN som er en fritthengende vifte fra Elica Collection.

Jeg er kjempefornøyd med valget, ja den har til og med fjernstyring !

Den passer flott inn i kjøkkenet og størrelsen passet flott til 80 cm platetopp.

Dugnadsarbeidet med montering var tungt, men det gikk flott med god hjelp av min bror og to jeg er onkel til. Jeg måtte lage strøm uttak i taket og det står nå igjen å fore inn strømledningene og å beise.
Torill var også på besøk og hun arbeidet med "ting og tang" til Snippen utsalget.

Ingen kommentarer: